بلاگ

عینک سربی محافظ اشعه ایکس

شیشه سربی استاندارد
عینک‌های سربی محافظ اشعهAryanmedبا داشتن سطوح ایمنی استثنایی، تضمین می‌کند که افرادی که در اتاق‌های رادیولوژی، فلوروسکوپی، آنژیوگرافی بیمارستان‌ها کار می‌کنند، از کامل‌ترین محافظت ممکن برخوردار می‌شوند.

حفاظت اطمینان بخش
در مورد کار با تشعشع، جایی برای چشم پوشی وجود ندارد، بنابراین عینک های سربی محافظ اشعه Aryanmedبا دقت طراحی شده اند تا به طور موثر از افراد در برابر تشعشعات یونیزان مانند گاما و اشعه ایکس محافظت کنند. همچنین این امکان وجود دارد که شیشه ها را به طور خاص برای افرادی که دچار نزدیک بینی یا دوربینی هستند طراحی کرد.

پردازش پیشرفته برای کیفیت فوق العاده
با استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا و فرآیندهای پیشرفته که در تولید شیشه‌های سربی AryanMed استفاده می شود آنها را با سایر شیشه های سربی متمایز می کند.
این شیشه های سربی محافظ اشعه کیفیت فوق‌العاده، اثربخشی قابل اطمینان و شفافیت داخلی عالی را حتی پس از قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض دوزهای بالای تابش اشعه ایکس ، ارائه می‌دهد.

مجموعه شیشه های سربی محافظ تابش AryanMed حفاظت گسترده ای را در تعدادی از صنایع حیاتی فراهم می کند. مدل های متفاوت شیشه های سربی به طور خاص برای کاربرد در دنیای پزشکی طراحی شده اند و در بخش های اشعه ایکس و ماموگرافی، اتاق‌های عمل و اقدامات دندانپزشکی استفاده می‌شوند، در حالی که مدل های تخصصی جدید با موفقیت در صنعت هسته‌ای به کار گرفته می‌شوند.

شیشه های سربی aryanmedحتی پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض دوزهای بالای اشعه، انتقال داخلی عالی را حفظ می کند، در حالی که کیفیت داخلی فوق العاده ای از نظر نداشتن حباب، شفافیت بالا،عدم تغییر رنگ و اکسیده شدن را نشان می دهد.

ویژگی های مهم شیشه های سربی AryanMed

• شفافیت بسیار بالا
شفافیت بسیار بالا شیشه های سربی AryanMed حتی پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض دوزهای تابش بالا
در شیشه های سربی نا مرغوب متاسفانه پس از مدت کوتاهی فرایند اکسیداسیون و همچنین یونیزاسیون ذرات ناخالص موجود در شیشه سربی با اشعه ایکس باعث تغییر رنگ و کدر شدن شیشه سربی می شود.
• تنوع طراحی شیشه ها برای کاربرد های مختلف

• خاصیت ضد خش شیشه های سربی
شیشه های سربی AryanMed نسبت به به اکریلیک شیلد در برابر خط وخش مقاوم تر هستندو اشتعال پذیری بسیار کمی دارند.

درسطح شیشه های سربی AryanMed فرایند گرم کردن مجدد برای از بین بردن عیوب سطحی و ساختاری انجام شده است در نتیجه یک روکش صاف و زیبا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *